Keresés

A keresőmezőbe beírhatod a szerző vagy illusztrátor nevét, a kötet címét akár teljes egészében, de részletében is. A keresőfunkció cím, szerző és illusztrátor szerint egyaránt keres, valamint a könyvek műleírásába is belelát. Ezért jelenhetnek meg találatként olyan könyvcímek, melyeknek a címében nem, csak a leírásában szerepelnek a keresősorban megadott szavak. A találati listában első helyen természetesen a keresett cím jelenik meg.

Kosár

A vásárlás első lépése a kiválasztott tételek kosárba tétele. Ez természetesen nem kötelez még vásárlásra, amennyiben meggondolod magad, akkor a tétel mellett található mennyiséget 0-ra állítva veheted ki azt kosaradból. A kosárba tett és meg nem rendelt könyvek  mindaddig a kosarában maradnak, amíg elérhetőek, vagy meg nem vásárolod, esetleg a kosárból ki nem veszed őket.

Kupon

A kosár bal oldalán található “kuponkód” mezőbe beírva érvényesítheted kuponodat.

A rendelés menete

RENDELÉS MENETE:
1) A megvásárolni kívánt könyvet/könyveket helyezd a kosárba a “Kosárba rakom” gombra kattintva.  Ha nem szeretnél további könyveket vásárolni, ellenőrizd a kosárba helyezett könyvek listáját a Webáruház jobb felső sarkban található „Kosár megtekintése” ikonra kattintva. A megjelenő felületen módosíthatod a könyvek darabszámát vagy akár törölheted is a kosárból a mennyiség 0-ra állításával. Mennyiség megadását követően frissítsd a kosár tartalmát.

2) Ha mindent rendben találsz a kosárban, akkor a „Tovább a pénztárhoz” feliratra kell kattintani. A megjelenő felületen választhatod a vásárlást vendégként, a bejelentkezés, valamint a regisztráció opciót. Bármely lehetőséget választod, a megjelenő adatlapot vagy bejelentkezési felületet értelemszerűen ki kell tölteni.

3) Átvétel módja: Válaszd ki a kívánt szállítási módot.

4) Fizetés módja: Válaszd ki a megfelelő fizetési módot és kattints a „Megrendelés elküldése” gombra.

5) Amennyiben Barionos fizetési módot választottál, kattints a “Fizetés Barionnal” feliratú gombra. Az gomb átirányít a Barion oldalára ahol fizethetsz meglévő Barion tárcádból, vagy akár regisztráció nélkül egyszerűen bankkártyával.

6) Ezután láthatod az elküldött megrendelés részleteit, amit ki is tudsz nyomtatni.

7) Ezzel elküldted a Szolgáltató részére a megrendelését. További teendőd nincs. A rendelésről egy visszaigazoló e-mailt fogsz kapni.

Amennyiben a megrendelés leadását követően változtatni szeretnél a rendelésen (pl. termékeket hozzáadni, esetleg törölni szállítási címet, fizetési módot, címet módosítani), az elérhetőségek valamelyikén haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot velünk. Több, mint 1 munkanappal a rendelést követően nem vállalunk felelősséget a rendelés menet közben történő módosíthatóságával kapcsolatban.

 

 

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon, 17:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra minden megrendelés.

Rendelés késése

Sajnos olykor megeshet, hogy beszállítónk késlekedése miatt a rendelést nem tudjuk a vállalt határidőre teljesíteni. Ilyen esetben mindig igyekszünk a késésről és ha ismert, a szállítás új várható időpontjáról a lehető legkorábban tájékoztatni.
A rendelés két részletben történő szállításáról, átvételéről, illetve annak esetleges költségeiről érdeklődj ügyfélszolgálatunknál.

Mit tegyek, ha sérült, téves, nyomdahibás könyvet, terméket kaptam?

Észrevételed telefonon vagy e-mailben mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunknak! Ha a megrendelt árucikk hibás, akkor a hatályos szavatossági jogok mentén történik a javítás, illetve a csere. A problémás könyvet, lehetőség szerint a saját költségünkre kicseréljük. Ha ez nem lehetséges, akkor természetesen visszavásároljuk azt. Az ilyen termékek visszahozatásáról mi gondoskodunk, a postai úton vagy más futárszolgálat által visszaküldött termékek szállítási díját utólag nem térítjük vissza.

Elállás joga

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék                 átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján                       telefonon (0630-6788302), e-mailben (info@talaldki.hu), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú                         mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási                     nyilatkozatot a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató részére.

  • A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
    • Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.
    • Elállás esetén a terméket saját költségén küldje vissza a Szolgáltató címére (”Találd ki Kft”, 1116 Budapest, Hunyadi Mátyás út 42.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

 

 

 

 

Keresés

A keresőmezőbe beírhatod a szerző vagy illusztrátor nevét, a kötet címét akár teljes egészében, de részletében is. A keresőfunkció cím, szerző és illusztrátor szerint egyaránt keres, valamint a könyvek műleírásába is belelát. Ezért jelenhetnek meg találatként olyan könyvcímek, melyeknek a címében nem, csak a leírásában szerepelnek a keresősorban megadott szavak. A találati listában első helyen természetesen a keresett cím jelenik meg.

Kosár

A vásárlás első lépése a kiválasztott tételek kosárba tétele. Ez természetesen nem kötelez még vásárlásra, amennyiben meggondolod magad, akkor a tétel mellett található mennyiséget 0-ra állítva veheted ki azt kosaradból. A kosárba tett és meg nem rendelt könyvek  mindaddig a kosarában maradnak, amíg elérhetőek, vagy meg nem vásárolod, esetleg a kosárból ki nem veszed őket.

Kupon

A kosár bal oldalán található “kuponkód” mezőbe beírva érvényesítheted kuponodat.

A rendelés menete

RENDELÉS MENETE:
1) A megvásárolni kívánt könyvet/könyveket helyezd a kosárba a “Kosárba rakom” gombra kattintva.  Ha nem szeretnél további könyveket vásárolni, ellenőrizd a kosárba helyezett könyvek listáját a Webáruház jobb felső sarkban található „Kosár megtekintése” ikonra kattintva. A megjelenő felületen módosíthatod a könyvek darabszámát vagy akár törölheted is a kosárból a mennyiség 0-ra állításával. Mennyiség megadását követően frissítsd a kosár tartalmát.

2) Ha mindent rendben találsz a kosárban, akkor a „Tovább a pénztárhoz” feliratra kell kattintani. A megjelenő felületen választhatod a vásárlást vendégként, a bejelentkezés, valamint a regisztráció opciót. Bármely lehetőséget választod, a megjelenő adatlapot vagy bejelentkezési felületet értelemszerűen ki kell tölteni.

3) Átvétel módja: Válaszd ki a kívánt szállítási módot.

4) Fizetés módja: Válaszd ki a megfelelő fizetési módot és kattints a „Megrendelés elküldése” gombra.

5) Amennyiben Barionos fizetési módot választottál, kattints a “Fizetés Barionnal” feliratú gombra. Az gomb átirányít a Barion oldalára ahol fizethetsz meglévő Barion tárcádból, vagy akár regisztráció nélkül egyszerűen bankkártyával.

6) Ezután láthatod az elküldött megrendelés részleteit, amit ki is tudsz nyomtatni.

7) Ezzel elküldted a Szolgáltató részére a megrendelését. További teendőd nincs. A rendelésről egy visszaigazoló e-mailt fogsz kapni.

Amennyiben a megrendelés leadását követően változtatni szeretnél a rendelésen (pl. termékeket hozzáadni, esetleg törölni szállítási címet, fizetési módot, címet módosítani), az elérhetőségek valamelyikén haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot velünk. Több, mint 1 munkanappal a rendelést követően nem vállalunk felelősséget a rendelés menet közben történő módosíthatóságával kapcsolatban.

 

 

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon, 17:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra minden megrendelés.

Rendelés késése

Sajnos olykor megeshet, hogy beszállítónk késlekedése miatt a rendelést nem tudjuk a vállalt határidőre teljesíteni. Ilyen esetben mindig igyekszünk a késésről és ha ismert, a szállítás új várható időpontjáról a lehető legkorábban tájékoztatni.
A rendelés két részletben történő szállításáról, átvételéről, illetve annak esetleges költségeiről érdeklődj ügyfélszolgálatunknál.

Mit tegyek, ha sérült, téves, nyomdahibás könyvet, terméket kaptam?

Észrevételed telefonon vagy e-mailben mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunknak! Ha a megrendelt árucikk hibás, akkor a hatályos szavatossági jogok mentén történik a javítás, illetve a csere. A problémás könyvet, lehetőség szerint a saját költségünkre kicseréljük. Ha ez nem lehetséges, akkor természetesen visszavásároljuk azt. Az ilyen termékek visszahozatásáról mi gondoskodunk, a postai úton vagy más futárszolgálat által visszaküldött termékek szállítási díját utólag nem térítjük vissza.

Elállás joga

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék                 átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján                       telefonon (0630-6788302), e-mailben (info@talaldki.hu), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú                         mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási                     nyilatkozatot a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató részére.

  • A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
    • Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.
    • Elállás esetén a terméket saját költségén küldje vissza a Szolgáltató címére (”Találd ki Kft”, 1116 Budapest, Hunyadi Mátyás út 42.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.